DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Motory a základní informace

2009-10-02 14:15:37

BMW řady 3 E90 a E91 (sedan a kombi)

Foto 1

Trojka je nejrozmanitější modelovou řadou BMW. Jen varianty sedan a kombi, o nichž bude řeč, se dodávají ve 14 provedeních, které lze dále individualizovat. Ukažme si nyní, jak se v tomto labyrintu možností při rozhodování neztratit. Výsledkem by mělo být auto odpovídající vašemu vkusu a nárokům.

BMW řady 3 je v nabídce mnichovské značky od roku 1975, kdy vystřídalo řadu 02. Současná pátá generace tohoto vozu (kódové označení E90 pro sedan, E91 kombi Touring, E92 Coupé a E93 Cabrio) je na trhu od roku 2005. Automobil se drží osvědčené koncepce i rozmanitosti. Spočítat, kolik různých provedení lze v řadě 3 naspecifikovat, je skoro nemožné. Ani zdaleka totiž nestačí vynásobit počet nabízených modelů počtem převodovek, laků karoserie a množstvím čalounění. Pro vozy řady 3 je totiž k dispozici také velmi široká paleta příplatkových prvků doplňkové výbavy, kterou je možné různě kombinovat.
I přesto ale šíře nabídky BMW řady 3 není její hlavní předností. Tou zůstávají především stále relativně kompaktní rozměry a z nich vyplývající mimořádná obratnost.
Modely řady 3 dokáží nabídnout jak potřebnou praktičnost a prostornost pro každodenní, třeba rodinné používání, tak reprezentativnost prestižního sedanu či emoce sportovního vozu. Řada 3 může mít mnoho podob, všechny modely ale mají společnou vrozenou sportovnost. Ta se opírá o velmi tuhou strukturu karoserie a optimální vyvážení vozu. Dlouhý rozvor je přitom zárukou, že většina hmotnosti automobilu je umístěna právě mezi nápravami, což snižuje setrvačnost otáčení kolem svislé osy. A to není nic jiného než příspěvek ochoty k zatáčení. BMW řady 3 má vrozený zadní pohon, který je synonymem pro skutečné sportovní vozy, nicméně nabídku postupně rozšiřují také verze 4x4, které se snaží oslovit nové skupiny zákazníků.
Design standardních modelů řady 3 je poměrně dynamický, nicméně automobilka připravila také sadu aerodynamických doplňků, které vzhled těchto vozů vzdáleně přiblíží ke slavné M3. Ty jsou součástí sportovního M paketu.

Moderní technika

Silnou stránkou BMW řady 3 jsou nejen vynikající jízdní vlastnosti, kterými stojí na vrcholu své kategorie, ale také úroveň bezpečnosti. Automobil například získal nejvyšší pětihvězdičkové ohodnocení v nárazových testech Euro NCAP. Nicméně právě již zmiňované vynikající chování v zatáčkách a při extrémních jízdních manévrech ukazuje na vysoký standard aktivní bezpečnosti. K tomu přispívá standardně dodávaný stabilizační systém vybavený celou řadou pokrokových funkcí. Jednou z nich je třeba tzv. sušení brzd při jízdě v dešti. Určitou zajímavostí zvyšující bezpečnost při jízdě v noci jsou též automatická dálková světla či adaptivní bi-xenonové světlomety. Zajímavý je také aktivní tempomat, případně tempomat doplněný brzdnou funkcí, která dokáže například při příliš rychlém nájezdu do zatáčky s přednastavenou rychlostí automobil zpomalit.
S výjimkou verzí s pohonem všech kol a základních modelů 318i/d je pro řadu 3 připraveno například aktivní řízení, které mění převod řízení podle rychlosti jízdy a jízdní situace. Další technickou zajímavostí je například balíček úsporných opatření BMW EfficientDynamics, který u modelů s manuální převodovkou obsahuje například systém automatického vypínání a startování motoru, stejně tak jako nápovědu pro nejvhodnější rychlostní stupeň. Nedílnou součástí výbavy je též koncept aktivního alternátoru, který pracuje jen v okamžicích, kdy není motor v tahu, čímž šetří jeho energii.

Možnosti individualizace

Záleží jen na potřebách zákazníků a jejich finančních možnostech, protože BMW řady 3 může být vybaveno nejmodernějšími multimediálními a komunikačními systémy. Podobně jako zvenku, tak také uvnitř dokáže být BMW řady 3 vozem dvou tváří. K dispozici je totiž dvojice přístrojových desek. Když totiž zvolíte navigační systém, obdržíte komunikační rozhraní iDrive, jehož součástí je barevný displej umístěný v samostatné kapličce uprostřed přístrojové desky. Verze bez navigace mají jednodušší přístrojovou desku a mírně odlišný středový panel. Pro ně je připravena originální přenosná navigace. BMW nabízí dvojici audiosystémů, z nichž mají všechny možnost připojení externího zdroje zvuku prostřednictvím 3,5mm zdířky. K dispozici je ale také možnost připojení MP3 přehrávače prostřednictvím USB, případně konektivita s přehrávači iPod.
BMW nabízí mnoho možností v individualizaci interiéru. Různá barevná schémata může mít například přístrojová deska, na níž se mohou měnit i ozdobné lišty. Kromě standardních sedadel jsou v nabídce sedadla sportovní s možností nastavení délky sedáku. Zákazník přitom může volit také z několika druhů čalounění: k mání je nejen klasické látkové, ale také kombinace látky a kůže, látky a alcantary, případně celokožené čalounění. Zajímavostí je také umělá kůže Sensatec. To vše je k dispozici v několika barevných provedeních. Komu by přitom ani to nestačilo, pro toho má BMW připraven program Individual, kde si lze dokonce namíchat i vlastní lak karoserie, případně zvolit vlastní barevné schéma pro interiér.

Stejný základ, různý charakter

Je vidět, že výběr optimálního provedení BMW řady 3 není zcela snadnou záležitostí. I když zvolíte některý z motorů, stále máte ještě na výběr, zda vaše BMW naladíte spíše do komfortu (samočinná převodovka, kožené čalounění s elektricky ovládanými sedadly nebo dřevěné výplně), či zda si postavíte auto s emocemi závodního speciálu Andy Priaulxe z WTCC (sportovní M paket, WTCC paket).
Šíře nabídky této modelové řady je tak veliká, že se dokáže přizpůsobit i zcela odlišným finančním možnostem. Cenový rozptyl nejlevnějšího, nebo naopak nejdražšího modelu totiž může být i trojnásobný.
V každém případě platí, že před tím, než si svoje nové BMW řady 3 objednáte, důkladně se poraďte se zasvěceným prodejcem, který porozumí vašim požadavkům. Jedině tak bude výsledkem labyrintu výběru automobil, který bude vyhovovat vašemu vkusu a možnostem.


Volba 1 – sedan vs. kombi

Obě provedení mají zavazadlový prostor se základní objemem 460 litrů. Kombi samozřejmě přináší lepší přístupnost, stejně tak jako větší variabilitu. Praktické je například samostatně otevíratelné zadní okno pátých dveří. Standardem jsou také sklopná zadní sedadla, pro sedan jsou k dispozici za příplatek. Modely kombi jsou o 70?kg těžší než srovnatelné sedany – to je také důvod horších hodnot zrychlení a spotřeby paliva. V samotných jízdních vlastnostech je rozdíl jen minimální. Cenová diference činí 47 400?Kč, přičemž kombi se prodává také v provedení N1, tedy s možností odpočtu DPH.

 


Volba 2 – benzin vs. diesel

Volba druhu motoru samozřejmě závisí na zamýšleném způsobu používání. V obecné rovině platí, že když se najede méně než 20 tisíc kilometrů ročně, je lepší zvolit benzinový motor, což platí také v případě, že se automobil často používá pro jízdy na krátké vzdálenosti. Jedná se ale o obecné doporučení. V prodejích řady 3 je bezkonkurenčně nejprodávanější model 320d, který se vyznačuje velmi zajímavou kombinací dynamiky, nízké spotřeby paliva a také přístupné ceny. Když vedle sebe postavíme šestiválcová provedení na benzin a naftu, tedy modely 325i vs. 325d a 330i a 330d, zjistíme, že v otázkách ceny jsou na tom v podstatě stejně. Vznětové motory při jízdě potěší větším zátahem a samozřejmě nižší spotřebou paliva. Z praxe vyplývá, že zážehové jednotky volí spíše skuteční nadšenci a ti, kterým závisí na extrémně nízké hlučnosti. Situace se ale obrací mezi typy 335i a 335d, kde je i díky standardní samočinné převodovce v typu 335d cenový rozdíl 90 tisíc korun. Benzinový motor přitom nabízí sportovnější i dynamičtější projev, což je v případě volby některé z nejsilnějších verzích jedna z nejdůležitějších vlastností.

 


Volba 3 – čtyřválec vs. šestiválec

Pro zážehové i vznětové motory platí, že v případě převažujícího provozu ve městě je racionálnější volbou čtyřválcový model. Jakmile ale absolvujete častější jízdy po dálnicích a otevřených silnicích, silnější šestiválce budou příjemnějšími společníky. Obecně platí, že zatímco čtyřválce jsou ekonomičtější, šest válců přináší kultivovanější projev, plynulejší nárůst síly a příjemnější zvuk. Šestiválce se odlišují stříbrným žebrováním středu ledvinek masky chladiče a dvojitou koncovkou výfuku.


Volba 4 – zadní pohon vs. xDrive

Pro člověka, který rád řídí a chce si jízdu užít, je zřejmě lepší volbou typický zadní pohon. V kombinaci se stabilizačním systémem se ho ale nemusí bát ani méně zkušení řidiči. Když se navíc používají dobré zimní pneumatiky, problémy s trakcí jsou minimální. Pohon 4x4 lze doporučit při používání vozu v horských podmínkách nebo v případě, že máte zkrátka rádi pocit absolutní stability. V kombinaci s pohonem všech kol nelze řadu 3 objednat se sportovním podvozkem nebo zkrácenými drahami řazení.
Při volbě pohonu všech kol je potřeba počítat s nárůstem hmotnosti vozu o 110?kg, zhoršením jeho dynamiky (ve zrychlení 0-100 km/h + cca 0,5 s), zhoršením spotřeby o téměř
1 l/100 km a samozřejmě zvýšením ceny o 75 500?Kč.


Volba 5 – manuál vs. automat

V tomto případě se volba typu řazení může lišit nejen podle způsobu používání, ale také podle použitého motoru. Například do modelu 330d se mnohem lépe hodí samočinné řazení, zatímco jízdní potěšení v typu 330i je vyšší s manuální převodovkou. V každém případě platí, že moderní samočinné šestistupňové převodovky Steptronic, které lze objednat ke všem nabízeným verzím, jsou na jízdu velmi příjemné a opět zmenšily rozdíly mezi nimi a klasickou manuální převodovkou. Umožňují také sekvenční řazení i prostřednictvím páček umístěných na volantu. Samočinná převodovka sice stále snižuje dynamiku, nicméně jedná se o minimální ztráty. V otázkách spotřeby paliva vykazují údaje kombinované spotřeby stejné hodnoty. S výjimkou verze 335d, která ji má ve standardu, je samočinná převodovka dostupná za příplatek 61 560 korun.


Volba 6 – velikost kol

Až do modelu 325i jsou standardem 16palcová kola. Od této verze včetně 325d jsou standardní výbavou kola Star Spoke 158 s průměrem 17 palců. Právě ta se v kombinaci s pneumatikami 225/45 jeví jako z mnoha pohledu optimální a univerzální obutí. Všechny modely mají dojezdové pneumatiky runflat, jejichž nejnovější generace již nemá tak tvrdé boky, jako tomu bylo v minulosti. Jízda je proto pohodlnější. Záleží samozřejmě na konkrétních požadavcích zákazníka, nicméně ukazuje se, že pro české silnice je například pro sportovněji založené řidiče vhodná kombinace 17palcových kol se sportovním M podvozkem. Kombinace sportovního podvozku a kol s průměrem 18 palců není pro české silnice nejideálnější. Naopak 16palcová kola s vyššími bočnicemi poskytují především komfort a navíc na nich sedan i kombi působí velmi subtilně.


Volba 7 – pakety výbavy

Individualizace a možnost přizpůsobení je jednou z nejvýznamnějších vlastností řady 3. Při koupi jakéhokoliv modelu je dobré prostudovat aktuální nabídku zvýhodněných paketů. Ani při větším tlaku na výslednou cenu není vhodné vyjet bez paketu nazvaného Advantage, který u čtyřválcových modelů stojí 24 795?Kč. Obsahuje totiž kožený multifunkční volant, mlhová světla a litá kola. Další komfort navíc nabízí paket Comfort a dále potom Advantage Plus – záleží jen na finančních možnostech. Kdo chce své BMW ladit sportovně, pro něj jsou připraveny dva stupně paketu Dynamic, případně pro nejnáročnější sportovní M paket, jehož součástí je nejen sportovní podvozek, ale také M aerodynamický paket obsahující sportovně vyhlížející nárazníky a prahy.

BMW E90 3 series - Motory

Benzínové

316i[45] R4 1,6 l (1597 cm³), DOHC 82,00 mm × 75,60 mm 12,0:1 122 koní (90 kW) pri 6000 ot/min 160 Nm pri 4250 ot/min 10,8 s 210 km/h 5,9 l / 100 km
318i[46] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC 84,00 mm × 90,00 mm 10,5:1 129 koní (95 kW) pri 5700 ot/min 180 Nm pri 3250 ot/min 10,0 s 208 km/h 7,3 l / 100 km
318i[47] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC 84,00 mm × 90,00 mm 12,0:1 136 koní (100 kW) pri 6000 ot/min 190 Nm pri 4250 ot/min 9,3 s 210 km/h 6,3 l / 100 km
318i[48] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC 84,00 mm × 90,00 mm 12,0:1 143 koní (105 kW) pri 6000 ot/min 190 Nm pri 4250 ot/min 9,1 s 210 km/h 5,9 l / 100 km
320i[49] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC 84,00 mm × 90,00 mm 10,5:1 150 koní (110 kW) pri 6200 ot/min 200 Nm pri 3600 ot/min 9,0 s 220 km/h 7,4 l / 100 km
320i[50] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC 84,00 mm × 90,00 mm 12,0:1 163 koní (120 kW) pri 6700 ot/min 210 Nm pri 4250 ot/min 8,3 s 225 km/h 6,4 l / 100 km
320i[51] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC 84,00 mm × 90,00 mm 12,0:1 170 koní (125 kW) pri 6700 ot/min 210 Nm pri 4250 ot/min 8,2 s 228 km/h 6,1 l / 100 km
320si[52] R4 2,0 l (1997 cm³), DOHC 85,00 mm × 88,00 mm 11,0:1 173 koní (127 kW) pri 7000 ot/min 200 Nm pri 4250 ot/min 8,7 s 225 km/h b/d
323i[53] R6 2,5 l (2497 cm³), DOHC 82,00 mm × 78,80 mm 11,0:1 177 koní (130 kW) pri 5800 ot/min 230 Nm pri 3500-5000 ot/min 7,9 s 229 km/h 8,4 l / 100 km
323i[54] R6 2,5 l (2497 cm³), DOHC 82,00 mm × 78,80 mm 11,0:1 191 koní (140 kW) pri 5900 ot/min 230 Nm pri 3250-5000 ot/min 7,8 s 233 km/h 8,4 l / 100 km
323i[55] R6 2,5 l (2497 cm³), DOHC 82,00 mm × 78,80 mm 11,0:1 203 koní (149 kW) pri 6000 ot/min 244 Nm pri 4000 ot/min 7,4 s 210 km/h b/d
325i[56] R6 2,5 l (2497 cm³), DOHC 82,00 mm × 78,80 mm 11,0:1 218 koní (160 kW) pri 5800 ot/min 250 Nm pri 2750-4250 ot/min 7,0 s 245 km/h 8,4 l / 100 km
325i[57] R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC 85,00 mm × 88,00 mm 12,0:1 211 koní (155 kW) pri 6100 ot/min 270 Nm pri 2400 ot/min 6,8 s 248 km/h 7,2 l / 100 km
328i (US)[58] R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC 85,00 mm × 88,00 mm 10,7:1 233 koní (172 kW) pri 6500 ot/min 271 Nm pri 2750 ot/min 6,3 s 209 km/h b/d
330i[59] R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC 85,00 mm × 88,00 mm 10,7:1 257 koní (189 kW) pri 6600 ot/min 300 Nm pri 2500-4000 ot/min 6,1 s 250 km/h 8,7 l / 100 km
330i[60] R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC 85,00 mm × 88,00 mm 12,0:1 272 koní (200 kW) pri 6700 ot/min 320 Nm pri 2750-3000 ot/min 6,1 s 250 km/h 7,2 l / 100 km
330i (US)[61] R6 3,0 l (2979 cm³), DOHC, bi-turbo 84,00 mm × 89,60 mm 10,4:1 304 koní (224 kW) pri 5800 ot/min 407 Nm pri 1400-5000 ot/min 5,4 s 209 km/h b/d
335i[62] R6 3,0 l (2979 cm³), DOHC, bi-turbo 84,00 mm × 89,60 mm 10,2:1 306 koní (225 kW) pri 5800 ot/min 400 Nm pri 1300-5000 ot/min 5,6 s 250 km/h 9,6 l / 100 km
M3[63] V8 4,0 l (3999 cm³), DOHC 92,00 mm × 75,20 mm 12,0:1 420 koní (309 kW) pri 8300 ot/min 400 Nm pri 3900 ot/min 4,9 s 250 km/h 12,4 l / 100 km

 

Naftové ( Diesel )

316d[64] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo priame vstrekovanie 84,00 mm × 90,00 mm 16,5:1 115 koní (85 kW) pri 4000 ot/min 260 Nm pri 1750-2500 ot/min 10,9 s 202 km/h 4,5 l / 100 km
318d[65] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 17,0:1 122 koní (90 kW) pri 4000 ot/min 280 Nm pri 1750-2000 ot/min 10,6 s 206 km/h 5,6 l / 100 km
318d[66] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 16,5:1 136 koní (100 kW) pri 4000 ot/min 300 Nm pri 1750 ot/min 9,5 s 210 km/h 4,7 l / 100 km
318d[67] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 16,0:1 143 koní (115 kW) pri 4000 ot/min 300 Nm pri 1750-2000 ot/min 9,3 s 210 km/h 4,7 l / 100 km
320d ED[68] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 16,5:1 163 koní (120 kW) pri 4000 ot/min 380 Nm pri 1900-2750 ot/min 8,0 s 228 km/h 4,1 l / 100 km
320d[69] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 17,0:1 163 koní (120 kW) pri 4000 ot/min 340 Nm pri 2000 ot/min 8,4 s 225 km/h 5,7 l / 100 km
320d[70] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 16,0:1 177 koní (130 kW) pri 4000 ot/min 350 Nm pri 1750-3000 ot/min 7,9 s 230 km/h 4,8 l / 100 km
320d[71] R4 2,0 l (1995 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 16,5:1 184 koní (135 kW) pri 4000 ot/min 380 Nm przy 1900-2500 obr/min 7,5 s 235 km/h 4,7 l / 100 km
325d[72] R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 17,0:1 197 koní (145 kW) pri 3750 ot/min 400 Nm pri 1300-3250 ot/min 7,8 s 235 km/h 6,4 l / 100 km
325d[73] R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 17,0:1 204 koní (150 kW) pri 3750 ot/min 430 Nm pri 1750 ot/min 7,0 s 242 km/h 5,7 l / 100 km
330d[74] R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 17,0:1 231 koní (170 kW) pri 4000 ot/min 500 Nm pri 1750-3000 ot/min 6,7 s 250 km/h 6,5 l / 100 km
330d[75] R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 17,0:1 245 koní (180 kW) pri 4000 ot/min 520 Nm pri 1750-3000 ot/min 6,1 s 250 km/h 5,7 l / 100 km
335d[76] R6 3,0 l (2993 cm³), DOHC, turbo 84,00 mm × 90,00 mm 17,0:1 286 koní (210 kW) pri 4400 ot/min 580 Nm pri 1750-2250 ot/min 6,2 s 250 km/h 7,5 l / 100 km

 

E90/E91/E92/E93
2005-2008 BMW 320i (E90) sedan (2011-07-17) 01.jpg
Produkce 2005-2011
Typ karoserie 2-dveřové kupé
2-dveřový kabriolet
4-dveřový sedan
5-dveřový touring /combi/
Uspořádání Motor vpředu - náhon vzadu nebo 4x4

 

BMW M3: skoro 30 let evoluce od E30 po E90 v sedmi minutách (video)

10.6.2013 | Petr Miler | 1 příspěvek

BMW M3 se chystá otevřít pátou kapitolu své existence, a tak jistě má na co vzpomínat. Tohle ohlédnutí nepřipravila automobilka, přesto stojí za pozornost.

Snad vám ani nemusíme říkat, že za dosavadní M3 E90, E92 a E93 už se zavřela voda. O jejím nástupci se mluví už dlouho a můžeme si být skoro jisti, že se s karoserií sedan představí letos ve Frankfurtu. Budoucnost je jistě zajímavá, minulost tohoto modelu je ale snad ještě zajímavější.

Pro příznivce značky jistě nejde o nic neznámého, začalo to M3 E30, pokračovalo M3 E36, nedávnou minulostí je M3 E46 a už probíranou M3 E92 jste si mohli koupit jako novou ještě docela nedávno. O všech těchto autech již byly napsány tisíce článků a jistě i několik knih, dnešní video vám je ale jedno po druhém představí v sedmi minutách.

 

S ohledem na zmíněnou situaci by se mohlo zdát, že to bude BMW, kdo se do této rekapitulace pustí, jenže není tomu tak. Krom samotných em-trojek je hlavním protagonistou videa Marc Norris z firmy BWS Motorsports, který má všechny čtyři M3 ve stříbrné barvě k dispozici a zjevně s nimi prožil podstatnou část svého automobilového života.

Hovoří o nich velmi výmluvně, zvláště přihlédneme-li k tomu, jak krátký čas má na vykreslení jejich charakterů. Znalost angličtiny je zde nezbytnou, pokud jí ale vládnete, opravdu snímku věnujte pozornost, přesně takové jednotlivé M3 byly a jsou. Sami si s ohledem na zmíněné můžete udělat obrázek o tom, kterou generaci byste preferovali, naše volba je ale celkem jasná. S ohledem na způsob vzniku je jedinou opravdovou M3 původní E30, z modernějších derivátů šitých podle trochu jiného zadání pak v našich myslích kraluje E46. Je už civilizovaná, ale pořád jen tak, aby byla příjemná pro každý den a přitom schopná na okruhu. E90 už se stala příliš silniční a při opravdu náročné jízdě nevrací řidiči tolik, E36 pak ztratila ryzost E30 aniž by představovala tak vytříbený silniční automobil, kterým by výměnou za to měla být.

Tady ale platí, že si tu pravou musí každý zvolit sám. Udělat byste to měli, neboť za pár měsíců může být výběr zase složitější. A kdyby vám chybělo více informací, přidáme malý bonus na závěr - BMW už před třemi léty, kdy M3 slavila pětadvacátiny, zveřejnilo tabulky kompletně mapující detailní technické údaje všech dosavadních em-trojek. Stáhněte si je (PDF, 811 kB), i ty stojí za to mít uložené v počítači...

VIDEO <<<>>>>>    http://www.youtube.com/watch?v=8u9lGPSrNt0&feature=player_embedded  <<<>>>>